REGULAMIN KONKURSU WESELNEGO
I. POSTANOWIENIA OGÓLNE
§ 1
Niniejszy regulamin określa warunki, na jakich odbywa się loteria weselna zwana dalej „Konkursem” realizowana w dniu 17-18 stycznia 2015r. spośród Gości odwiedzających Galę Ślubną w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
§ 2
Organizatorem Konkursu jest spółka Hotele Korona Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy Majdańskiej 1, 04-088, właściciel hotelu Lord i Windsor.
§ 3
Konkurs jest organizowany na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dla odwiedzających Galę Ślubną w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie w dniach 17-18 stycznia 2015r.
§ 4
Konkurs trwa od 17.01.2015 r. od godz. 10:00 do 18.01.2015 r. do godz. 18:00.
II. UCZESTNICY KONKURSU
§ 5
Uczestnikami Konkursu mogą być osoby pełnoletnie, które:
- czytelnie wypełnią dane kontaktowe pozwalające na przesłanie informacji o przyznaniu nagrody
- a także wyrażą zgodę na przetwarzanie danych osobowych.
§ 6
Uczestnikami Konkursu nie mogą być pracownicy, ani osoby pozostające w stosunku zlecenia lub w innym stosunku prawnym, do którego stosuje się przepisy o zleceniu z Organizatorem Konkursu oraz członkowie rodzin wskazanych osób, do drugiego stopnia pokrewieństwa.
III. ZASADY KONKURSU
§ 8
1. Nad prawidłowym przebiegiem Konkursu i przyznaniem nagród czuwają Osoby Odpowiedzialne powołane przez Organizatora.
§ 9
1. Aby przystąpić do Konkursu należy:
- czytelnie wypełnić dane kontaktowe pozwalające na przesłanie informacji o przyznaniu nagrody
- zapoznać się i zaakceptować Regulamin Konkursu, który dostępny jest na stronie www.hotelekorona.pl
- wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji niniejszego Konkursu.
2. Aby odebrać i zrealizować nagrodę w Konkursie należy:
- skontaktować się z hotelem którego nagroda dotyczy i dokonać rezerwacji pobytu w wybranym terminie, uzgodnionym z hotelem.
IV. NAGRODY
§ 10
W konkursie przewidziano następujące nagrody dla laureatów:
- Pakiet romantyczny dla 2 osób w Hotelu Windsor w Jachrance
- Pobyt weekendowy dla 2 osób w Hotelu Lord w Warszawie.
VI. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§ 11
1. Zgłoszenie uczestnictwa w Konkursie oznacza wyrażenie przez Uczestnika Konkursu zgody na zamieszczenie niektórych danych wymienionych w § 9 (w szczególności imienia i nazwiska) we wszystkich materiałach, niezależnie od formy ich wyrażenia, mających za przedmiot propagowanie Konkursu przez czas określony przez Organizatora Konkursu.
2. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany zasad Konkursu nawet w trakcie jego trwania. Informacja o zmianach będzie umieszczona na stronie internetowej www.hotelekorona.pl. Zmiany wchodzą w życie z dniem ich ogłoszenia na stronach internetowych.
3. Organizator nie ponosi kosztów związanych z dostarczeniem zgłoszeń konkursowych przez uczestników Konkursu.
4. Organizator ponosi koszty przesyłki nagród przyznanych w Konkursie.
5. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany terminów: rozpoczęcia i zakończenia dodawania zgłoszeń konkursowych, rozpoczęcia i zakończenia głosowania oraz publikacji wyników Konkursu.
6. W przypadku naruszenia Regulaminu przez Uczestnika, Osoby Odpowiedzialne powołane przez Organizatora mogą go wykluczyć na każdym etapie Konkursu.
7. W kwestiach nieuregulowanych Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego.
8. Zgłoszenie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją warunków zapisanych w niniejszym Regulaminie.